15 January 2011

budak tembam..

semenjak jadi penganggur ni, maka bermacam2 keje di lakukan kt umah ni..antaranya jadi baby sitter ..si budak yg sy jage tuh umor die 2 months + +..name penuh mohd akif taufiq or taufiq..taufiq seorang budak yg tembam..esp kt pipi tu..mmg pipi die menjadi mangsa cubitan & ciuman saya la.cubit sampai pipi die merah..wakakakakakakaka...berkat BF & FM , berat die 5kg lebey lam mase 2 bulan ni...


ni muke cam nak nangis je..

oouh...pipi taufiq tembam..mcm chipmunk plak..

cubaan tuk buat die tersenyum..hampir berjaya..

finally, die gelak..haha..bile gelak, mulut luas terbuka tapi mata plak yg sepet...
baru-baru taufiq kena monthly inject..biasa nya baby akan demam after kena inject termasuk la si taufiq...mula-mula start selsema now skang ni batuk plak. siap berkahak lagi..mmg kesian la jugak..klu nangis memang hampir x kuar suara coz kahak tu la..hopefully taufiq cepat2 la baik demam tu yer..

6 comments:

  1. huhuhu...demam ari 2 x ok lagi ke??...cian bdk nie...

    ReplyDelete
  2. demam aritu berlnjutan ngan batuk plak.last week ak pi umah die stil batuk lg..batuk cam org tua tuh, sampai senak dada..

    ReplyDelete
  3. wow!! tembab giles, tp nampak tough! kawaii!! send la email gambar banyak2 *nodds*

    ReplyDelete
  4. gambar aku or gambar sape ni?..x pyh la gmbr ak ek,segan la~~~hakhakhakhak

    ReplyDelete
  5. ololoo comelnya baby ni. labuh pipi dia. hehe

    ReplyDelete
  6. tina bile plak nak ade baby sendri ni?..hehehe

    ReplyDelete