09 January 2016

Testimoni Herba Maharani




Salam semua. Seperti yang dijanjikan, Ruby nak kongsi dengan anda testimoni hangat daripada mereka yang dah amalkan makan Herba Maharani @ Te Zhi Bai Feng Wan. 



Testimoni 1: " Asbab makan Maharani boleh mengandung. Tapi itu semua rezeki dariNya. KIta hanya merancang dan berusaha. 



Testimoni 2 : " Makan maharani period menjadi lancar'



Testimoni 3 : " Mengandung lagi!" 



Testimoni 4 : ' Bagus untuk membersihkan darah kotor dalam rahim. lagi bagus bila pakai Bio seleza"



Testimoni 5 : " Period jadi teratur selepas makan maharani'




Testimoni 6: " badan jadi lebih segar"



Testimoni 7 : " Mengandung jugak"



Testimoni 8 : " badan jadi lebih bertenaga selepas makan maharani"




Testimoni 9: Untuk kebahagiaan suami isteri




Testimoni 10:  Datang bulan lebih teratur



Testimoni 11: Atasi masalah keputihan dan keletihan.

 Testimoni 12: Terbaik sangat untuk hubungan suami isteri



Testimoni 13: conceive

Ada satu lagi testimoni hot daripada seorang wanita yang usianya sudah separuh abad. Kalau Ruby cerita mesti korang semua terkejut. Dikenali sebagai CDM Kak Mie, CDM 'outstation' dari Iraq. Percaya tak yang Kak Mie pada usia 52 tahun (kini 54 tahun) masih datang bulan dan lahirkan seorang baby. Sangat jarang kan dengan wanita berusia 50-an ke atas boleh mengandung dan lahirkan anak. Rahsia Kak Mie ialah produk 3 serangkai iaitu:
~ Premium Beautiful
~ Herba Maharani
~ Bb Plus Collagen

Patutlah nampak 10 tahun lagi muda. Muka anggun berseri dan badan pon masih tegap. Berat yang asalnya 90kg turun dan kekal 72 kg. 

***********

Ini bulan yang ke-2 Ruby makan Herba Maharani. Memang rasa lain sangat bila dah makan jamu ni. Badan lebih bertenaga, lebih ringan dan bagus untuk dalaman. 





Kehebatan Herba Maharani:-

1. Ia akan menyelesaikan masalah haid tidak teratur.
2. Menyelesaikan masalah senggugut, keputihan dan kekuningan.
3. Anti bakteria (sekitar faraj)
4. Melegakan sakit pinggang, sendi dan lutut.
5. Melegakan migrain dan angin dalam badan.
6. Menguatkan hati dan buah pinggang.
7. Melegakan asma.
8. Menghilangkan bau mulut (terutama waktu pagi)
9. Baik untuk pesakit diabetes (untuk kencing manis)
10. Menyelesaikan masalah buasir.
11. Merangsang hormon estrogen, progesterone & androgen (hormone seks)
12. Menberi kebahagiaan kepada pasangan.
13. Kesuburan dan awet muda.
14. Mencantik, menegang dan melicinkan kulit.
15. Menaikkan seri muka.
16. Menegangkan payudara.
17. Menghilangkan kelesuan dan muka pucat.
18. Melambatkan proses menopous.
19. Menguatkan antibodi/imunisasi.
20. Melancarkan peredaran darah.
21. Menghilangkan perpeluhan pada waktu malam.
22. Amalan semasa berpantang.
23. Menambah darah semasa bersalin.
24. Menguatkan otot-otot rahim dan peranakan.
25. Memperbanyakkan pengeluaran susu badan selepas bersalin.
26. Menghilangkan urat timbul.
27. Mengimbangi tekanan darah.
28. Meningkatkan kecerdasan minda.






Ruby memang syorkan ibu-ibu yang selepas pantang makan Herba Maharani ni. Untuk mengembalikan tenaga, dan penting jugak untuk hubungan suami isteri ( tak nak cerita lebih kat sini). Yang berminat nak tahu lebih pasal Herba Maharani boleh hubungi Ruby yer.


No comments:

Post a Comment